Web design, 7 lecții pe care trebuie să le cunoști

Web design, 7 lecții pe care trebuie să le cunoști. Designerii și dezvoltatorii web împărtășesc lecțiile valoroase pe care le-au învățat în materie de web design. Adesea, doar când privim înapoi o perioadă de timp, ne dăm seama cât de departe am ajuns.

Introducere web design

Prin web design se înțelege procesul de realizare a unui website, de la momentul conceperii structurii și interfeții grafice și până la finalizarea propriu-zisă a datelor ce alcătuiesc website-ul.

Fiind o activitate atât de complexă, web design-ul inplică o serie de factori și actori în procesul de creare. Aceste lecții vin de la diferiți specialiști, în diferite domenii ale web design-ului sau servicii SEO.

Acoperind totul, de la un limbaj clar, până la educarea clienților aceste lecții ar putea fi doar ceea ce aveți nevoie pentru a vă structura fluxul de lucru în acest an. Citiți mai departe despre pietrele de înțelepciune pe care le-au descoperit designerii și dezvoltatorii web. Acestea pot constitui piatra de temelie pentru viitoarele strategii de marketing.

Folosiți un limbaj clar

Pentru Guy Utley, directorul creativ al Tall, este esențială utilizarea limbajului corect. ”Am descoperit din ce în ce mai mult, că o abordare de vorbire simplă duce la o colaborare mai bună cu clienții decât cuvinte fanteziste”, spune el. Cu toate acestea, ca industrie, pare să existe un îndemn constant de a crea cuvinte complicate pentru a prezenta ceea ce facem.

Acest lucru a însemnat că unele agenții și-au construit destul de mult propriul limbaj. Exemple includ: ”Obțineți mai mult, cu ideea noastră” sau ”Moderna mișcare a consumatorilor”. Îmi place personal citatul lui Sir Winston Churchill: ”Dacă aș avea mai mult timp, aș fi scris o scrisoare mai scurtă”, menționează acesta.

Găsiți mediul potrivit

”Ne petrecem cea mai mare parte a timpului la muncă”, subliniază Jeremy Clemans, dezvoltator final la FINE, ”așa că trebuie să existe undeva, unde putem să fim noi înșine”. Mesajul meu pentru companii este de a crea un mediu care să inspire oamenii să facă o muncă grozavă și să crească împreună.

Pentru solicitanții de locuri de muncă, trebuie să fie autentic și să se concentreze pe furnizarea de valoare altora. Mulți oameni se gândesc la ”vânătoarea” de locuri de muncă cu CV-uri și interviuri. Dar, doriți să găsiți o conexiune în ambele sensuri, iar asta este mai mult despre oameni și cultura companiei, mai puțin despre listele de verificare a deprinderilor.

Nu oferi încredere cu un singur truc

Solmark Creative, un studio de branding și digital specializat în spațiul wellness și fitness, s-a concentrat anul trecut pe păstrarea clienților, potrivit proprietarului și directorului creativ al studioului, Jenni Schwartz.

”În timp ce am fost angajați preponderent pentru proiecte unice, am crezut că suntem capabili de mult mai mult decât doar construirea inițială. Problema era că, clienții noștri nu erau conștienți de experiența noastră completă”, explică Schwartz. Așa că, am început să definim în mod clar serviciile specifice de care pot beneficia clienții, permițându-le să preconizeze bugetul pentru o relație continuă.

În acest fel, am maturizat și am trecut de la a fi orientați spre sarcini, către orientare spre rezultate, iar relațiile noastre cu clienții au devenit mai puternice și, prin urmare, mai productive.

Lucrați în colaborare

Adam Innes, dezvoltator principal de PHP la 50000feet, a învățat să ”lucreze în grămadă”. Proliferarea de noi biblioteci, tehnologii și modalități de a face lucrurile este o cale periculoasă către ”pierderea timpului”, explică el. Implicațiile învățării unui lucru nou pot fi de anvergură în procesul de dezvoltare și pot avea un impact major asupra bugetului proiectului și a sănătății programatorilor.

Prin urmare, mențineți stiva de bază stabilă și experimentați în mai multe rânduri. Aruncarea echipei la cele mai recente tehnologii din trend este o decizie care trebuie bine planificată.

Utilizați tehnologie nouă în proiectele dvs.

”În ultimele 12 luni, am învățat să implementez tehnologie nouă în fiecare proiect nou pe care îl încep”, spune inginerul software front end, Marco Poletto. Totul servește scopului: sintaxă nouă, instrumente noi, cadru nou.

Această abordare m-a ajutat foarte mult în această lume rapidă. Datorită acestor mici incluziuni continue, am reușit să reduc timpul pe care îl petrec ”păstrându-mă la zi” în afara programului meu de lucru. A fost un an foarte productiv și pasiunea mea pentru dezvoltarea web a crescut (și este) în continuă creștere.

Învață să faci mai puțin

”Care este cea mai importantă lecție pe care am învățat-o în ultimele 12 luni în funcția de director general al unei agenții digitale? Aceasta, trebuie să fie puterea de a spune ”nu”, spune Amanda Seaford, director general la Mirum. Cu alte cuvinte, pentru a realiza mai multe, de fapt trebuie să faci mai puțin.

„În termeni practici, asta înseamnă mai puține întâlniri, mai puține e-mailuri, mai puține inițiative și chiar mai puține eforturi de afaceri noi – ceea ce ar putea părea că vei obține mai puțin. Dar, în realitate, încercarea de a face totul duce la multe sarcini neterminate sau prost realizate. ”NU” conduce spre rezultatele focalizării și focalizarea în sine. Prin concentrare, putem realiza orice ne-am gândit să obținem de la un proiect de web design.

Educați-vă clienții

În ultimele 12 luni, un lucru a devenit clar pentru Chris Day, proprietar de agenție. ”Comercializarea pachetelor software WYSIWYG a devenit atât de exagerată încât mulți dintre clienții noștri cred că pot oferi orice funcționalitate la care pot visa în câteva secunde, gratuit”, spune el.

Așadar, acum trebuie să oferim mai multă educație, mai devreme în procesele proiectului nostru și să definim clar nivelul de flexibilitate pe care îl vor obține. În plus, le vorbim despre importanța coerenței, accesibilității și conformității mărcii, care poate suferi și într-un mediu WYSIWYG.

Lasă un comentariu