UI, 6 greșeli comune care îți reduc rata de conversie

UI, 6 greșeli comune care îți reduc rata de conversie în web design. Interfața de utilizator este parte componentă a UX. Merită atenția corespunzătoare, pentru că are un aport semnificativ pentru orice proiect de dezvoltare web.

Când facem aceste greșeli comune ”construim” o image defectuoasă în fața clienților și/sau a angajatorilor.

Un design eficient, cu o interfață de utilizator eficientă poate îmbunătăți, fără îndoială, rata de conversie. Cu toate acestea, există cel puțin trei criterii pe care interfața dvs. de utilizator trebuie să le îndeplinească pentru a atrage, converti și reține vizitatori pe website-ul sau aplicația dvs.: trebuie să fie interactivă, captivantă și trebuie să declanșeze un răspuns emoțional.

Citiți mai departe șase dintre cele mai frecvente greșeli de proiectare a aplicațiilor și a website-urilor, care sunt sigur că ”alungă” clienții și vă vor reduce rata de conversie.

Proiectare fără răspuns

Nu este un secret faptul că oamenii folosesc în mod regulat o serie de dispozitive diferite pentru a finaliza o sarcină. Aceasta înseamnă că website-ul dvs. trebuie să răspundă pentru a angaja publicul, indiferent de modul în care acesta accesează website-ul.

O experiență slabă a utilizatorului, cauzată de un website care nu a fost optimizat SEO pentru utilizatorii de dispozitive mobile sau tablete este sigur că va descuraja potențialii clienți.

Dacă acest lucru nu vă convinge, respectarea cerințelor de clasare Google este un alt motiv major pentru a lua în considerare să puneți mult accent pe principiile responsive de web design. În 2015, gigantul de căutare a lansat un algoritm care acordă prioritate paginilor optimizate pentru dispozitivele mobile.

CTA-uri neprimitoare

Este imposibil de subliniat importanța apelurilor la acțiune. A nu-i oferi CTA-urilor dragostea pe care o merită este una dintre greșelile de proiectare a interfaței pentru utilizatori. Pentru a vă îmbunătăți click-urile, acestea sunt lucrurile pe care ar trebui să le luați în considerare:

  • forma. Butoanele pentru click pot fi de obicei dreptunghiulare și înconjurate de spațiu alb, pentru a ajuta la definirea acestora și a le face să iasă în evidență;
  • locație. Poziționează CTA-urile chiar lângă oferta principală. Acesta este pasul următor cel mai logic în călătoria de îndrumare a unui client/vizitator;
  • culoare. Nu există o ”cea mai bună” culoare universală pentru CTA-uri. Vizați să se potrivească cu schema de culori a website-ului dvs., dar asigurați-vă că aceste elemente ies în evidență cel mai mult;
  • dimensiune. Faceți CTA-urile dvs. suficient de mari pentru a ieși în evidență, dar nu copleșitoare.

Lipsa probei sociale

Clienții au încredere în alți clienți.

Un sondaj recent a arătat că 60% dintre consumatori caută recenzii pe Google înainte de a-și pune încrederea într-o afacere. Luați în considerare afișarea unor recenzii pozitive asupra unui produs sau serviciu pe care îl oferiți, dar trebuie să vă asigurați că sunt poziționate corect.

Recenziile clienților pot ajuta la asigurarea potențialilor clienți, ai credibilității mărcii dvs., dacă le afișați undeva spre începutul vânzării.

Prea mult din toate

Un aspect aglomerat este unul dintre cele mai impresionante lucruri pe care le poate întâlni un utilizator. Deși este de înțeles că doriți să afișați cât mai multe informații puteți, această abordare nu vă va aduce departe în ceea ce privește conversiile.

Iată câteva reguli bune de la care puteți începe:

  • schema de design pe care o alegeți nu ar trebui să conțină mai mult de trei culori principale și mai mult de două tipuri de fonturi;
  • asigurați-vă că imaginile pe care le utilizați sunt de cea mai bună calitate. Evitați să utilizați videoclipuri, fotografii și ilustrații cu rezoluție scăzută. Dacă nu-ți poți permite să angajezi un profesionist, nu-ți face griji. Există o mulțime de website-uri unde poți găsi online arhive de artă vectorială gratuit și de bună calitate.

Animațiile sunt o tendință în creștere de ceva timp. Acestea vă pot ajuta să vă ghidați utilizatorii și să creeze interes, asigurând în același timp interfața dvs.

Pagini cu încărcare lentă

Știați că unul dintre cele mai frecvente motive pentru care au fost abandonate coșurile de cumpărături e-commerce este timpul de încărcare lentă a paginii? Datele arată că 40% dintre persoane abandonează un website care necesită mai mult de trei secunde pentru a se încărca.

Viteza de încărcare nu este importantă doar pentru conversii. Este importantă pentru dezvoltarea generală a website-ului dvs., în special în 2020. Acesta este un element cheie pentru furnizorii ce au oferte servicii SEO de oferit pentru piață.

Prin urmare viteza website-ului reprezintă un element vital pentru clienții și vizitatorii pe care îi are un website.

Conținut video puțin

Creierele noastre procesează videoclipuri de aproximativ 60.000 de ori mai rapid decât procesează textul. Videoclipurile pot distra și explica într-un mod vizual. Și sunt incredibil de subutilizate.

În primul rând, este o idee bună să inserați în videoclip un fel de elemente de ”captare a plumbului”. Reamintește-le oamenilor să se aboneze la începutul videoclipului, sau mulțumește-le pentru vizionare la sfârșitul acestuia.

În al doilea rând, este foarte important să folosiți și miniaturile personalizate. Încurajați oamenii să vă vadă videoclipul în primul rând.

Concluzii

Aceste greșeli comune vor afecta interfața de utilizator pe care o are website-ul sau aplicația dvs. Dacă urmăriți o rată de conversie cât mai ridicată aveți nevoie de o interfață de utilizator interactivă și prietenoasă pentru vizitori și clienți.

În acest context, evitarea acestor greșeli va atrage după sine îndeplinirea obiectivelor nu doar a unui proiect personal, dar și a eforturilor echipei ce dezvoltă un proiect online.

Lasă un comentariu