Rețele sociale, cum pot fi integrate în web design

Rețele sociale, cum pot fi integrate în web design și servicii SEO. Există ceva special în ceea ce privește marketing-ul pe social media și interacțiunea cu consumatorii.

Introducere Rețele Sociale

Un barometru social scoate în evidență că există peste 3,2 miliarde de consumatori la nivel mondial activi pe rețele sociale. Cu o astfel de populație implicată activ în social media, 67% dintre directorii de afaceri chestionați spuneau că marketing-ul din rețele sociale merită o atenție deosebită.

Pentru o dezvoltare web eficientă, puteți să preluați aceste cunoștințe. Continuați să faceți ceea ce fac toți ceilalți:

  • adăugați pictograme de ”conectare” în antet;
  • lipiți pictogramele de ”distribuie” pe bara laterală a unui blog;
  • încorporați videoclipuri de pe YouTube.

Sau puteți găsi modalități unice de a vă infuza design-ul web cu o serie de rețele sociale.

Modalități unice de a utiliza rețele sociale în web design

Evident, nu vă spun să transformați website-ul dvs. într-o rețea de socializare sau într-o grilă de fotografii. În schimb, ați putea gândi ”outside the box”. Luați în considerare modul în care puteți aplica punctele forte ale social media în design-ul dvs.

Iată câteva exemple din viața reală care să vă inspire:

1. Adăugați hashtag și handle la design

Când vă gândiți la ceea ce face social media atât de distinctă de alte tipuri de marketing, descoperiți un hashtag (#) sau un handle (@). Sunt simboluri simple pe care le-am folosit cu mult înainte de inventarea rețelelor sociale.

Cu toate acestea, acum au o semnificație specială pentru majoritatea dintre noi.

Brand-ul dvs. se adresează unui public mai tânăr și se întâmplă să fie activ pe rețele sociale? Dacă răspunsul este da, atunci un hashtag sau un handle pot adăuga o notă foarte faină unui web design.

Hashtag-urile pot fi utilizate și în scopuri strict de auto-promovare. Nici nu trebuie să aveți o poziționare predominantă în proiectare.

2. Folosiți notificări precum cele din rețele sociale

E-mail-urile și rețelele de socializare au devenit omniprezente în viața consumatorilor. Nu putem trece cu vederea acele notificări în așteptare, de regulă prezenate sub forma unui clopoțel. Știți foarte bine despre ce vorbesc.

Există și alte moduri în care această notificare ar putea fi utilizată. Nu trebuie să se adreseze exclusiv pentru utilizatorii conectați la o platformă SaaS sau la un website de membru.

Ne vom îndepărta din ce în ce mai mult de lucruri ca ferestrele de tip pop-up ce pot întrerupe experiența unui utilizator.

Cel mai probabil, vom vedea că website-urile găsesc abordări unice pentru a partaja știri ori coduri promoționale. Acestă notificare ar fi un mod interesant de a face acest lucru.

3. Proiectați o cronologie

În majoritatea fluxurilor de rețele sociale ni se oferă o cronologie a activității noastre. Există ceva foarte atrăgător în legătură cu acest aspect, în general. Ne permite să avem un sens pentru povestea cuiva.

Și ce este un website, dacă nu ”povestea” despre o marcă și misiunea de a servi consumatorii săi?

Când vă gândiți, acest lucru nu este diferit față de ce facem noi, ca persoane, în calitate de consumatori. Realizăm fotografii și le publicăm în online. Vrem să împărtășim trăirile vieții noastre.

Brand-urile sunt capabile să facă un lucru similar cu website-urile lor.

4. Discutați cu vizitatorii prin interogatorii și chat

De multe ori, un website se simte doar ca un pliant digital. ”Iată afacerea noastră. Aflați mai multe despre noi și contactați-ne.” Acesta este motivul pentru care atât de mulți oameni se adresează unor rețele sociale în zilele noastre.

Vor să afle mai multe despre și să interacționeze efectiv cu afacerile.

Există atât de multe moduri în care vă puteți transforma web design-ul pentru a face experiența mai puțin neplăcută. Un pop-up bine programat sau o animație captivantă vă pot ajuta.

În afară de plasarea unui chat live pe website-ul dvs., trebuie să existe un alt mod prin care puteți face ca web design-ul să ”dialogheze” cu adevărat cu vizitatorii săi. Nu-i adevărat?

UI chat este, de asemenea, posibilă. Însă inteligența artificială nu este la fel de simplu de implementat ca un test deja integrat. Luați în considerare ce are sens pentru web design-ul dvs. Aplicați elementul interactiv, în consecință.

Concluzie

Social media joacă un rol important în eforturile moderne de marketing ale afacerii. Dar când vine vorba de website-uri, de ce ne ocupăm doar de niște mici amănunte sub formă de butoane de rețele sociale sau de un flux de știri încorporat?

Ar trebui să ne gândim mai abstract la punctele forte ale social media. Apoi, aplicați aceleași principii și elemente unice pe web design pentru a-l îmbunătăți.

Lasă un comentariu