IT, cum puteți optimiza SEO un website dedicat acestor companii

IT, cum puteți optimiza SEO un website dedicat acestor companii. Cererea pentru companii IT este în creștere, iar creșterea industriei urmează cererea.

Cum poate ieși în evidență o companie de IT în acest domeniu

Asta înseamnă că există o mulțime de companii care concurează pentru același grup de afaceri. Pentru a fi eficientă în asigurarea afacerilor, o companie IT trebuie să iasă în evidență prin aplicarea unor servicii SEO.

Acest lucru este cel mai bine obținut dacă aveți o prezență puternică în online. Asta înseamnă că trebuie utilizate tactici puternice de optimizare SEO. Astfel, website-ul dvs. se va încadra în condițiile de căutare relevante pe Google.

Cu toate acestea, o optimizare SEO puternică începe cu un website bun. Există anumite elemente ale unui website bine construit, cum ar fi:

  1. un domeniu relevant care nu este prea lung;
  2. hosting care permite rapiditatea website-ului;
  3. un sistem de gestionare a conținutului care permite o editare ușoară și rapidă (adică, WordPress);
  4. mărturii și link-uri către recenzii pozitive ale companiei, asemeni unui portofoliu;
  5. pictograme din rețele sociale care permit vizitatorilor să distribuie un conținut;
  6. un design vizual plăcut, ușor de urmărit;
  7. o cale deschisă pentru înscriere la servicii sau pentru contact;
  8. conținut proaspăt care menține vizitatorii la curent cu afacerile și industria;
  9. dovada că există persoane reale în spatele website-ului, deoarece paginile de IT pot părea foarte „mecanice”.

Dacă aveți aceste componente cheie pe poziții, ați pus bazele pentru un website optimizat corespunzător.

Ajutați website-ul companiei de IT să se clasifice eficient

Doriți să vă asigurați că website-ul companiei IT este bun? Începeți cu plasarea de link-uri interne în întregul conținut. Acestea realizează conexiuni către alte pagini de pe website.

Articole recomandate:

Navigarea nu începe și nu se termină cu meniurile de pe website. Puteți stabili cum doriți să se conecteze paginile. Accesați paginile website-ului și creați hyperlink-uri.

Practic, încercați să vă gândiți la website-ul dvs. ca la un depozit. Când creați pagini, asigurați-vă că acel cuvânt cheie se află în adresa URL.

Sistemul de gestionare a conținutului pe care îl utilizați poate face acest lucru automat, când creați titlul paginii. Acesta este motivul pentru care e important să vă asigurați că acele cuvinte cheie se află în titlul paginii.

Dacă utilizați subdomenii, nu împărțiți conținutul în subdomenii, când poate fi împărțit în sub-foldere.

De asemenea, adăugați cuvinte cheie în titlu și descrieri meta. Cuvintele cheie au o mulțime de avantaje pentru optimizare SEO. Este important să fie utilizate corect pe website-ul companiei de IT.

Însă, asigurați-vă că nu le veți folosi prea des. Un cuvânt cheie relevant pe pagină, plasat în mod natural în text, va face Google fericit.

Evitați problemele comune de optimizare SEO

Există anumite lucruri care se pot întâmpla, acestea ducând la o confuzie a motoarelor de căutare. Dacă un motor de căutare devine confuz, acesta poate funcționa împotriva dvs.

De exemplu, nu doriți un conținut orfan pe website pe care motorul de căutare nu îl poate găsi. Ați putea avea un text magnific. Însă, dacă nu aveți nicio legătură internă care să ducă spre acesta, este o pierdere de oportunitate.

De asemenea, doriți să evitați conținutul care poate fi găsit doar printr-o căutare pe website. Google nu va folosi funcția de căutare pentru a găsi bucăți de conținut.

Mai mult decât atât, doriți să evitați și efectele excesiv de strălucitoare. Videoclipurile pot fi minunate, dar nu în exces. Este util a se evita ca un videoclip să fie punctul central.

Nu toată lumea vrea să aștepte după un videoclip pentru a afla ce trebuie să știe. Videoclipul ar trebui să fie un supliment opțional. Același lucru este valabil și pentru fișierele audio.

Dacă sunteți fan de frame-uri, ar fi bine să le evitați și pe acestea. Frame-urile pot fi problematice atunci când un motor de căutare vă analizează website-ul.

Poate fi confuz, deoarece un frame conține informații de pe un alt website de IT. Acest lucru poate fi interpretat cu ușurință ca un conținut duplicat.

Un alt amănunt de remarcat: deși Google s-a îmbunătățit la citirea paginilor AJAX, ar fi bine să le utilizați puțin. Conținutul poate deveni obscur dacă AJAX este peste tot.

Realizați un website prietenos pentru smartphone

Prietenia cu telefoanele mobile este esențială. Tot mai multe persoane folosesc dispozitivele mobile pentru a efectua căutări.

Nu mai suntem în prima epocă a calculatorului. Când un website este optimizat, aspectul mobil trebuie să fie luat în considerare, în mod egal.

Rezultatele pentru dispozitive mobile pot fi diferite față de rezultatele afișate cuiva de pe un computer. Acest lucru se datorează faptului că „peisajul” de căutare este, oarecum, diferit.

Utilizatorii de telefonie mobilă văd altfel paginile în comparație cu utilizatorii de computere. E important să vă poziționați website-ul companiei de IT cât mai sus, în ambele variante. Un web design sensibil nu mai este suficient.

Trebuie să acordați o atenție suplimentară design-ului pentru telefoanele mobile.

Prindeți audiența

În general, o să vă clasificați bine atunci când totul este în regulă. Oamenii și motoarele de căutare trebuie să aibă o idee bună despre website-ul companiei de IT.

Dacă sunt confuzi, vor pleca de îndată ce vor ajunge pe pagină. Acesta e motivul pentru care trebuie să gândiți website-ul ca o fundație. Peste aceasta, „construiți” optimizarea SEO ca o casa frumoasă ce atrage publicul țintă.

Lasă un comentariu