Experiența Clienților

Experiența clienților, de ce este un concept important pentru vânzări?

Pentru a răspunde cerințelor societății noastre în evoluție, entitățile de afaceri au întreprins mai multe măsuri pentru a spori experiența clienților în compania lor. Au păstrat consumatorii la epicentru și au încercat să-și creeze strategia de marketing în jurul lor.

Un client va avea întotdeauna așteptări mari de la toate mărcile.

El dorește cea mai bună ofertă posibilă, la prețul minim și cu cel mai puțin efort. Strategiile de marketing ale organizațiilor includ importanța esențială a clienților lor, astfel încât percepțiile, emoțiile și sentimentele lor să rămână pozitive cu privire la companie.

Cum putem defini experiența clienților?

Experiența clienților înseamnă experiența pe care clientul o are, pozitivă sau negativă, în timp ce interacționează cu marca pe o perioadă lungă de timp. Experiențele clienților pot fi bune sau rele.

Cu cât un client are mai multă experiență pozitivă, cu atât va fi mai fidel față de marcă. Prin urmare, experiența clientului în timp ce interacționează cu marca devine un factor important atunci când construiești un brand.

Concentrarea pe experiența bună a clienților deschide calea pentru creșterea economică a companiei respective.

Lasă un sentiment de căldură și apreciere în inimile lor, care duce în cele din urmă la eficiență maximă și minimă reticență. Mențineți un element uman în relații și observați o diferență marcată în atitudinea clienților dvs.

Experiența clienților este un concept important

Timpurile se schimbă, la fel și conceptul de a face afaceri. Se crede din toată inima că prezentul și viitorul unei companii depind foarte mult de experiența clienților.

Entitățile de afaceri și-au modificat atenția doar spre venituri, vânzări și marje de profit pentru a include una dintre cele mai multe necesități ale clientului.

Și-au schimbat mentalitatea de bază pentru a putea implementa strategii centrate pe clienți.

Investiți în clienții dvs. dacă sunteți în căutarea prosperității și creșterii companiei dvs. Experiența clienților este noua tendință care este urmată cu sârguință de acum înainte.

Organizațiile se străduiesc pentru cea mai bună experiență posibilă a clienților. În acest fel, își pot menține și crește baza de clienți existentă.

Unii factori cheie importanți care îi pot ajuta în efortul lor sunt atitudinea prietenoasă, ajutorul în timp util și comportamentul consecvent.

În cele mai multe cazuri, am văzut cum clienții sunt dispuși să plătească un pic mai mult dacă au avut o experiență bună. Primirea și experiența pozitivă a clienților a dat peste toate celelalte considerente.

Circumstanțe similare pot produce rezultate diferite, deoarece indivizii vor reacționa în felul lor, în funcție de emoțiile pe care le simt în acel moment.

Nu uitați, atunci când clientul se simte apreciat, compania este cea care are beneficii și rezultate.

Remunerația este tangibilă și se transformă cu ușurință într-o vânzare repetată. În plus, crește loialitatea acestora, care este foarte greu de câștigat.

Un serviciu clienți impecabil a câștigat întotdeauna favoruri din partea clienților. Singura cale de a-i câștiga este prin atingerea personală și umană. Reprezentanții serviciului clienți reprezintă o punte de legătură între clienți și brand.

Experiența clienților poate aduce o serie de avantaje

Aici trebuie să facem o mențiune importantă. Pentru a vă bucura de aceste avantaje, experiența clienților trebuie să fie pozitivă. Doar așa puteți crește recunoștința față de brand și loialitatea față de afacere.

Câștigarea clienților pe social media

Susținerea unei relații prin prezența pe social media a devenit foarte importantă în zilele noastre. Un avantaj important al experienței bune a clienților este că puteți câștiga noi clienți prin crearea încrederii pe platformele de socializare.

Oamenii interacționează între ei pe diferite platforme precum Facebook, Instagram, YouTube și Twitter atunci când un client recomandă cuiva un anumit articol. Acesta găsește automat acceptare în rândul celor cunoscuți.

Acest lucru vă ajută să câștigați mai mulți clienți pentru marca dvs.

Achiziția clienților prin recomandări

Un avantaj important al unei bune experiențe a clienților este achiziția clienților cu ajutorul publicității prin cuvânt. Este bunăvoința consumatorilor care ajută la răspândirea publicității prin recomandare.

Acest concept vechi a devenit foarte puternic în ultimii ani. Conform unui sondaj efectuat recent, mai mult de 92% dintre clienți se uită la prietenii și membrii familiei lor pentru îndrumare înainte de a face o achiziție.

Dacă aveți un client mulțumit, aceasta va asigura loialitatea, plus că vă va recomanda produsele și serviciile dvs. cunoscuților săi. Acest lucru va fi de un imens ajutor pentru marcă, deoarece va câștiga și mai mulți clienți, fără a lua măsuri deliberate în acest sens.

O mai bună implicare a clienților

Organizațiile de afaceri interacționează cu clienții existenți pentru a le păstra loialitatea. Este un fapt dovedit că oamenii au încredere doar în cei pe care îi cunosc personal și sunt încrezători din cauza unor experiențe bune.

Un avantaj important al experienței bune a clienților este că va avea ca rezultat angajarea mai bună.

Interacțiunile vor crește, iar acest lucru va duce la o relație fructuoasă și de lungă durată. Pentru afacere aceasta se traduce într-o rată de conversie mai bună.

Companiile oferă clienților lor scheme de valoare adăugată prin e-mail marketing, portaluri de social media și mesagerie. De asemenea, încurajează interacțiunile în timp real pentru a construi o relație avantajoasă reciproc.

Achiziția clienților prin atitudine caldă

Entitățile de afaceri au făcut o prioritate să se asigure că toți clienții săi au cea mai bună experiență posibilă cu brandul lor. Primul punct de contact este foarte important pentru a vă saluta clienții cu căldură, zâmbet și o atitudine prietenoasă.

Îmbunătățește-ți experiența acordând o mână de ajutor ori de câte ori are nevoie.

Este important să construiți o relație care să dureze o perioadă mai lungă dacă căutați avantaje ale unei experiențe bune a clienților. Acest lucru vă va ajuta să convertiți clienții potențiali în cei fideli foarte ușor.

Conversii crescute

O nouă intrare în magazinul dvs. va analiza mai multe articole și va gândi de două ori înainte de a face o achiziție. În cele mai multe cazuri, chiar și aceasta nu este o garanție. Când aveți baza dvs. de clienți, cel mai bun lucru pe care o poate face o companie este să acordați atenție acestora.

Acordați o atenție deosebită primilor clienți pentru ca experiența lor să conteze. Însă, acordați o atenție specială celor care au venit a doua sau a treia oară. Când le oferiți atenție personalizată, îi includeți în baza voastră de clienți fideli de lungă durată.

Incidentele pot duce la dezavantaje pentru experiența clienților

Experiența proastă alungă clienții

Când un client are o experiență proastă sau negativă cu un brand, acesta va înceta să interacționeze cu el.

Conform statisticilor, aproape 78% dintre oameni au renunțat la o marcă din cauza experienței proaste a clienților.

Ba mai mult chiar. Experiența prostă funcționează ca și recomandarea experienței bune. Oamenii își vor împărtăși experiențele negative cu familia și prietenii mai des decât pe cele pozitive.

Lipsa de informații poate afecta experiența clienților

Când un client solicită informații specifice, angajatul companiei este obligat să-l ajute. Dacă nu este conștient de fapte, cum va oferi ajutor?

Lipsa de informații este tratată de client ca lipsa dorinței de interacțiune.

Acest aspect este valabil și pentru magazine online. Dacă aveți o ofertă publică pe website, nu ezitați să oferiți detalii atunci când un potențial client întreabă de ele.

Atunci când un angajat nu poate oferi date cruciale, rezultă o deconectare între client și angajat care poate dăuna mărcii în cele din urmă.

Angajare lentă

Atunci când un client se angajează direct cu un angajat, procesul ar trebui să fie rapid, deoarece, dacă nu oferiți ajutor la timp, acțiunea își pierde tot sensul.

Uneori, atunci când efectuați un apel online pentru a rezolva o problemă, apelul dvs. este fie ținut în așteptare pentru o lungă perioadă de timp, fie este transferat de la o secțiune la alta.

Nu există agenți specializați care să vă rezolve problemele prin intervenția la timp. Aceștia sunt cel mai puțin deranjați cu astfel de apeluri, iar atitudinea lor se reflectă în comportamentul lor în timp ce se ocupă de clienți.

Lipsa de empatie

Clienții se așteaptă la cele mai bune produse și servicii impecabile din partea unei organizații. Dacă au o problemă, aceasta trebuie rezolvată în cel mai bun mod posibil. Un client se așteaptă la „despăgubiri” pentru inconvenientele cauzate.

Când intră în contact cu un angajat care este cel mai puțin deranjat de problema lui și care nici nu recunoaște situația, clientul poate să se simtă furios și hărțuit.

Unul dintre dezavantajele importante ale experienței proaste a clienților este că marca pierde clienți importanți atunci când nu reușește să empatizeze cu aceștia.

Cum putem dezvolta experiența clienților?

Există câteva metode care pot dezvolta relația dintre companie și clienți. Transformați aceste metode în strategia dvs. de marketing și veți vedea cum se va îmbunătăți experiența clienților.

Contactul direct

Contactul direct aduce o conversie mai mare. De asemenea, experiența clienților de contact direct crește raportul de conversie al acestora.

Contactul direct stimulează simțurile clienților mai repede decât ar face orice alt stimul vizual, ceea ce aduce o conversie mai rapidă.

Sentimentele, numite și „punctele de atingere”, trebuie crescute pozitiv pentru a dezvolta experiența pozitivă a clienților. În cazul serviciilor, clienții vor dezvolta experiențe pozitive numai după ce au utilizat aceste servicii.

Calitatea produsului influențează experiența clienților

Calitatea produsului ar trebui să fie superioară pentru a avea un rezultat bun al experienței. Designul, gustul și culoarea acționează ca niște puncte de atingere și dacă toate aceste puncte de contact sunt pozitive, atunci experiența clientului este pozitivă.

Contactul indirect

Anunțurile sunt eficiente până într-o anumită măsură. Odată cu apariția rețelelor de socializare și a imaginilor HD, produsele pot fi văzute mai detaliat. O astfel de „sărbătoare vizuală” poate împinge tot mai mulți utilizatori să cumpere produsul și să obțină experiența clientului prin contact.

Anunțurile de orice fel sunt eficiente dacă sunt prezentate în mod corespunzător și împing clientul către o demonstrație sau o considerație a produsului. Aceasta este o formă de experiență de contact a clientului.

Recomandarea este un alt instrument major pentru dezvoltarea experienței clienților.

O reclamă poate fi considerată înscenată și manipulatoare sau înșelătoare, dar un feedback de la un vecin, o rudă sau un prieten ar avea mai multă încredere. Companiile încurajează recomandările pentru a crește experiența clienților și încrederea acestora.

Limbaj simplu, dar eficient

Folosirea multor jargoane în timpul unui ton de vânzare nu poate fi recomandată din perspectiva clienților.

Este necesar ca limbajul să fie simplu pentru ca fiecare client să înțeleagă, dar, în același timp, ar trebui să fie eficient și să transmită superioritatea produsului sau serviciului în cel mai simplu limbaj posibil.

Aceasta este încă o caracteristică esențială pentru experiența excelentă a clienților.

Îmbunătățirea experienței clienților ajută o companie să-și păstreze încrederea acestor clienți și să le câștige loialitatea. Fiecare client este un individ și nu îi puteți plasa în grupuri pentru confortul dvs.

Fiecare dintre ei trece printr-o experiență contextuală și personală care va fi diferită la fiecare persoană.

Un lucru constant în această ecuație este modul în care se comportă reprezentanții serviciului clienți. Dacă oferiți un comportament exemplar și o atitudine bine dispusă, experiența unui client devine dublă și plină de satisfacție. Dacă nu, atunci este o rețetă sigură pentru dezastru.

Gând final

Valoarea este în ochiul spectatorului, dar angajații pot îmbunătăți această valoare, astfel încât să obțineți o satisfacție maximă. Dacă doriți ca clienții dvs. să aibă o experiență fantastică, trebuie să puneți calitate pe serviciile oferite.

Calitatea, atât a comunicărilor de ieșire, cât și a celor de intrare, contează foarte mult pentru un individ. El va decide dacă experiența sa a fost una bună sau rea. Răspundeți clienților cât mai devreme sau așteptați un moment convenabil.

Este important ca o companie să pătrundă adânc în centrul problemei și să încerce să înțeleagă dorințele clienților săi. După ce veți pune degetele pe pulsul corect, va deveni mai ușor să oferiți o experiență bună clienților dvs.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată.